Thursday, January 19, 2012

Bilik Untuk Di Sewa! Harian @ Bulanan!





Bilik Untuk Di Sewa! (RM200 sebulan)




Bilik Untuk Di Sewa (RM 350 sebulan)




Dan untuk pengetahuan semua selain sebuah homestay di Taman Cempaka, Melaka dan 2 buah bilik Studio kami juga ada menyediakan 7 buah bilik sewa khusus bagi orang perseorangan yang ingin menetap lama di negeri Melaka ini.

Kemungkinan atas dasar pekerjaan seperti salesmen dan sebagainya, bilik-bilik ini memang sesuai untuk anda diami. Kami buka tempahan untuk semua! Setaip bilik dilengkapi dengan kelengkapan asas seperti katil, keperluan tidur, almari pakaian, aircond dan juga kipas angin. 

Berkonsepkan ala "guest-house" terdapat 3 bilik air untuk digunakan secara bersama. Dan setiap bilik air ada hot shower. Kami mendapat banyak tempahan dari pengunjung2 terutamanya dari Kuala Lumpur, Singapura dan Johor Baharu.

Room Rates:-

a) Bagi bilik RM 200 sebulan kami sediakan katil single berserta dengan bantal 2 biji, selimut dan cadar. Akan ditukar setiap bulan. Terdapat almari pakaian, kipas dinding dan juga kipas ekzoz serta lantai berkarpet. Bagi yang muslim berugama Islam kami sediakan sejadah untuk bersolat.

b) Bagi bilik RM 350 sebulan kami sediakan katil queen. Kelengkapan bilik adalah seperti di atas cuma ada tambahan aircond dan juga TV set.

Dan semua pengunjung boleh menggunakan perkhidmatan Wifi secara percuma (24 jam) sepanjang tempoh penyewaan di sini.

Bagi yang berminat sila hubungi kami! 

Terima Kasih.

Omar (012- 236 0367)


3 comments:

  1. boleh saya tahu tempat ini dekat mana? jikalau berkenan dgn temoat ini,saya nak sewa bulanan dan katil besar,air cond dan tv..

    ReplyDelete
  2. Ada bilik kosong untuk April? RM200?

    ReplyDelete
  3. Masih ada kosong ke bilik 200 sebulan...urgent kalau ada esok boleh pindah masuk trs tak

    ReplyDelete